13 Şubat 2011 Pazar

14 Şubat Olayı

Bu resimle başlık ne alaka gerizekalı,diyenler,okuyun önce..
Şincii..
yarın ne,14 Şubat..
YANİ SEVGİLİLER GÜNÜ.
Bence öyle değil.
Sevgilim yok diye mi,evet.
Ama daha önemli birşey arz ediyor bana,
LANET OLASI OKUL AÇILIYOR!
....
Yarın kalkacağım,saat 7'de.
Bugün kaçta kalktım biliyor musunuz?
12'DE.
###
Ondan sonra mal servisime binip,okula gideceğim.
Sınıfımız var bizim bir tane,hayvanat bahçesinden farkı yoktur.
Yani nasıl hayvanlar grup grup orda,bizde de öyle.
Benim 2 yakın arkadaşım vardır,o kadar.
Diğerleriyle pek konuşmayız,çünkü onlar da bizimle konuşmaz.
NE KADAR DA GERİZEKALILAR!
Umrumda bile değiller,şurada lise son sınıfım.Birdaha yüzlerini bile görmeyeceğim insanlar sonuçta..
felan filan.
..
Senin için böyle kan ağlarken,diğerlerinin umrunda bile değil.Sende işte o üstteki resimde olduğu gibi ''mutlu'' rolü oynayabilirsin.Ya da somurtursun.İkisi de bir işe yaramaz.İstediğin gibi olamadıktan sonra..
##
KİM İSTEMEZ Kİ Bİ TANE SEVGİLİSİ OLSUN?
Ben istemiyorum işte.Şu yaş aralığındaki erkeklerin akıl sağlığını pek yerinde göremiyorum.He illa yok ''benim sevgilim olmalı'' dersen,bulursun bi mal,1 hafta ''çıkarsınız''.Artık nereye çıkıyorsanız.Ondan sonra ''yaa biz ayrıldıııkk''.
HEH İYİ BOK ETTİN.
NE OLDU ŞİMDİ,SENİN SEVGİLİN Mİ OLDU?
..
Yani diyeceğim,bu dönemde sevgi çok basitleşti.Kızın teki daha yeni gördüğü çocuğa gidip çıkma teklifi ediyor.Tamam,cesaret diyeceksiniz ama,o kızın niyetini hepimiz biliyoruz.
O YÜZDEN BEN BU İŞİ DAHA SONRAYA ERTELİYORUM.
VE BİR 14 ŞUBATI DAHA KENDİMLE GEÇİRİYORUM.
HADİ GUBBAY.

-Bilico-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder