12 Şubat 2011 Cumartesi

Ay Vanna Sey FAAAK

BU BİR SİNİR KRİZİDİR.





Merhabalar,
bırakalım bu selamlaşmaları.
lan ben sana selam veriyorum,insan bir cevap yazar ya! bu kadar mı hayvandın sen.olsun,öğrenmiş oldum.ben senin için neler düşünüyodum bi bilsen,öyle gülersin ki bana.hayat işte.bişey olsun istersin,olmaz.olsa biyeri yırtılır sanki..
Bilinçaltımı alt üst ettin,sağol.
Bi şiir yaziyim diyorum,bi bakıyorum sen olmuş şiir.Gitarı alıyorum elime,kendi kendime Kayahan gibi şeyler söylüyorum.
LANET OLSUN SANA BE!
LANET GİTSİN SANA!
#####
YETER.
BİTTİ.
...

Ben neye karar verdim biliyor musun? Aslında ben seni hiç sevmemişim.Çünkü öyle sevgi olmaz.Sevgi dediğin biraz da karşılıklı olur.Olamadı ama,ben adını öyle koydum sadece.Ama yetmedi senin beni sevmene.
sana İbrahim Tatlıses klasiği ''gelmezsen gelme''yi uyarlıyorum baştan:
-RESMİNE Bİ TÜKÜRÜK ATTIM
-ÇIKTIM FEYSTEN,OTURDUM PENCEREDEN BAKTIM
-2 TABAK MAKARNA YEDİM GİTTİM HELAYA YAPTIM
-SEVMEZSEN SEVME.


SEVME LAN,SEVMEEEEE.


-Bilico-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder