12 Şubat 2011 Cumartesi

Dur bi resim koyiyim.içiniz kıyılmasın.niyeyse o.


Aklıma çok bişeyler geliyo,yazmaya karar verdim.böyle tecrübe edilmiş şeyler bide,hayal ürünü bişe yok.canınız sıkılırsa okursunuz belki de.çünkü ben okumam.ben yazarım! hepsinin nedeni de can sıkıntısıymış meğersem,çok sıkılıyo acayip.size de oluyo mu ? yeter.


1.İçiniz sıkılınca ,ağlayasınız gelince felan the notebook gibi filmler izlemeyin be! Sanki iyi geliyo yani.ondan sonra ‘’ayy gördün mü kadın ne hale gelmiiiişş,ay çocuk çok yakışıklı neden öyle birileri yok hayatımdaaa’’ diye ağlarsın.ağlama sebebin bu olur yani.bu.allah allaahh…

2.Çok felsefik bişe dicem şimdi ben.. önemli olan istediğini almak değil, aldıktan sonra hala onu istemektir.. iyi günler..

3.Bazı insanlar konuşunca içim kımıl kımıl oluyo,elime elektrikli testere verseler kesesim geliyo o an.gözüm seğiriyo böyle.titanikte cekle rozu basan adam gibi oluyorum.bazen de minibüs dolup taşmasına rağmen hala insan alan,kapı açılınca böyle kıçlar belirten şoföre duyduğum nefretle bir oluyo bu olay.bilmem ben.

4.7/24 balkon yıkayan teyzeleri boğarım..yeter be.geçen göz göze geldik..böyle film fragmanı gibiydi. ‘’dındıdırıırır nefret…ihtiras…dınını’’ elinde kova bekliyo dökçek ya suyu.olimpik havuz suyu kadar bi su çıkıyo ne hikmetse.sanki 5 aydır kimseler yoktu.kendini yıkasan o kadar daha sevap bişe.

5.Canın sıkılır mesela..hep girdiğin mağazalara girmek istemezsin böyle küçük bi yere girersin.huzur bulmak için belki de..ama o da ne! Daha adımını attın böyle hemen ‘’buyurun ne bakmıştınız?’’ .. allahım.. ‘’kaç beden giyiyosunuz’’ diyen bile oluyo.’’yok bişe yok’’ diyip çıkın hemen..boşverin,oturun evde.

6.Sahildeki bişeyin yokluğunu fark ettim.hayır,hayır apaçiler değildi-onların yuvası ora.böcek yuvası gibi.hani –yazın özellikle-bi teyze vardı crazy teyze.bisikletle ‘’çekirdeeeek-suu’’ diye geçerdi..o yoktu işte.bunu neden fark ettim bilinmez.buda böyle bir anımdı.

7.Ya ben hep bu çikolatanın dibini sıyırmak zorunda mıyım.annem hep.’’sıyır orda var daha.bizim zamanımızda biz bulsak onu heheeeyy..’’ ya bitti artık nutella bitti resmen,hala sıyırcaksın onu.böyle parlıcak güneşe tutunca calgon reklamı çekceksin.yemicem ya al sen ye.

8. "Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık" atasözünü bulan atamıza,"abicim direk karşıya tükür, problem çıkmaz" desen, bi bocalar sanki




9.Bana hazırladığı ders programında,Perşembe-cuma günü 3 saat etüt olduğu için,100 sorucuk çöz diyen rehberlik şeyisine çoook teşekkür ediyorum.bende onu düşünüyodum ‘’allahım acaba nasıl olcak etüt işleri ne yaparız acaba?’’ gibi şeyler diyodum.

10.Böyle bazen ‘’bu nası insan,ne entellektüel’’ dediğiniz insanlar oluyo ya.onların kral tv,tatlıses tv ve türevlerini izleme olasılığı %80..gerçekten..sor yani bi ‘’ayy İsmail yk nın son şarkısı neydi hani vardı ya’’ diye.boşluğuna gelir hemen söyler.ondan sonra da bozuntuya vermez hiç ‘’ehehe ama insan da bi duyunca ezberliyo’’ felan der,yemezler.

11.Yaprak dökümünün bir bölümünü bile izlemedim ve kendimle gurur duyuyorum.çünkü gerek de yokmuş,kaç sezon oldu algılamış değilim.zaten toygar ışıklı müzikleri çalıp duruyomuş.o adam da nası bişeyse parayı dizi müziğinden kırıyo.mesela açıyo televizyonu.’’aaa yeni dizi başlıyo.bakiyim,acıklı..’’ o an geliyo ilham ‘’dayaaann yüreğim bu acıya dayaaannn’’ ooh.

13.Tarkana gıcık oluyorum.küçükken severdim kim sevmezdi şimdi.kimse yoktu napalım.bi kuzu kuzu unutulur mu yani.gülerler adama.ama şimdi gıcık oluyorum,kendini justin timberlake sanıyo.hayır sen daha dün saçı leş gibi ön dişlerinin arası 2 metre tarkandın.şimdilerde havandan geçilmiyo bilemiyorum..

14.Küçükken çoğumuz dışarıda kar oynamaya gitmeden pantolonumuzun altına don giyerdik,leğene oturur kayardık..şimdilerde havamızdan geçilmiyo nedense.

15.Eskiden bakkallar ne güzeldi ya.onun kendine has bi kokusu var.’’the bakkal kokusu’’.girerdik bitane sulugöz alır giderdik.marketler nası şimdi,insanları kandırmaya çalışıyolar hep.yok puan kartı bişeyler.gözlerini para bürümüş! Kasiyerlerde de bi hava,sanki dünyayı kurtarıyo ürünü okuturken..

16.Gece uyanırsın ya bazen..bişe hissedersin,çişin gelmiş.susamışsın da sanki.çok lanet bi his o.sanki 1 aydır su içmedin.yat zıbar! Yok,olmaz ama uyunmuyo.ben küçükken uykum kaçmasın diye gözümü kapardım tuvalette.yapmayın sakın yapmayın..

17.insanın kendini mal gibi hissettiği anlar:1-böyle yıllardır ''bunu kim sever ahauh şuan bak!'' dediğin tiplerin bi sevgilisi olduğu an. 2-önemsiz bulduğun-çalışmasam da yaparım dediğin dersin sınavındaki soruları görüp,yutkunduğun an. 3-herkesin başına gelmiştir-tuvalet kapısının birden biri tarafından açıldığı an. 4-ailece oturulup tv izlenirken filmde birilerinin öpüştüğü-ileri vakalar da oluyo-an. 5-genel olarak 2. dönem sonunda karneni eline aldığın an.o an insan der ''kaç yıldır okuyoruz biz ya..allah allah.dur bakiyim kaç sene kalmış.''

18. 18 yok şuanda gördüğün gibi.belki de hiç olmayacak.belki de ölürüz yarın.tam şu anda deprem olur belki de.ev göçer kafana enkazda kalırsın,2 gün çişini içerek yaşarsın.olamaz mı.sanki uyduruyorum biyerimden.inanmak istemiyosun dimi.bi gözün toprağa bakıyo haberin olsun.bu dünya çift taraflı..çift taraflı kullanılan montlar gibi adeta!

19.ya bu minübüslere gıcık oluyorum çok.böyle mesela iniceği yere yaklaştı teyzemiz,önce bi boğazını temizler böyle ''ökhohkha'' diye. sanki opera sanatçısı.söyle işte ''müsait bir yerde durur musunuz?'' de.bide bence otobüs gibi düğmeli sisteme geçmeleri lazım lakin bazıları yaşlı oluyo şoförlerin-emeklilikleri çok geçiyo.duymuyo adam ya.herkes duyuyo o duymuyo.ondan sonra al sana stüdyoda gergin anlar.baktın dedikten 10 sn sonra hala gidiyo,kalk yerinden yavaşca,kulağının dibinde ''İNİCEEEM'' de.bi dene bunu.

20.ben bu zayıf olduğu halde böyle dengeli beslenen kızları algıyalamıyorum.çok var öyle dimi? elinde eti form ya da süt böyle.neden? ilgi çekmek için belki de.ya dengeli beslenmek o mu ya.dengeli beslenmek dengelice her istediğinden beslenmek değil midir lütfen.bi denese aslında ne kadar hak verir bana ama,olan olmuş onlara.

21.bir insan neden telefonunun zil sesine apaçi şarkısını koyar? cidden bak,bu psikolojiyi açıklayın bana tamam dicem.bazen diyorum acaba bilmiyo da hoşuna mı gitmiş böyle yabancı şarkıların felan kareoke versiyonu mu sanmış.anlam veremiyorum.bakıyosun kız gayet hoş,bi çalıyo telefon anaaa..

22.sizin anneniz de diyo mu hiç ''markete gittikten sonra bakkala gitme bidaha ayıp olur adama'' gibi şeyler..ya nasıl bişe o ya.eski evin orda bi bakkal vardı önceden,tek başına mutlak monarşi idi.sonra etrafında bim,şok ve türevleri feodal sisteme geçmeye başladı.baya zor günler yaşadı,azınlık ayaklanmaları söz konusu oldu.böyle bakkalın önünde oturuyodu acı acı.bakıyodu ki insanlar bimden almış ekmeklerini.çok üzülüyodum ben o amcaya.bi ara geçerken bi çevirdim başımı ''devren kiralık'' yazıyodu.o an işte.işte o an..hasta adamın,pasta adamın tükendiği andı... çok dramatik anlattım,göz yaşlarınıza hakim olamayabilirsiniz.

23.bazı kızlar kendini küçük sırlardaki ayşegül sanıyo ciddi ciddi.var bitane bizim okulda isim vermiyorum baş harfi bişey.öyle bi bakışı var ki başka kızlara.''sen nesin ya,şu hareketlere bak yaa'' diyorum içimden hep ona.saçlar maşalı bişeyler.en güzel benim en iyi benim benden hoşlanıyo herkes beni seviyo herkes havalarında..bi insan neden böyle bişeye ihtiyaç duyar 12 yıldır okuyorum anlamış değilim.izin versen lady gaga gibi gelir okula.halbuki hepiniz eve gidince pembe pijamalarını giyen insanlarsınız,nedir bu kavga..

24.neden hep posta gazetesi okuyanlara kötü gözle bakılır? mesela gördün gazeteyi alırken hemen içinden ''vaaay posta alıyo'' dersin bi.sanki eve gider gitmez kendini koltuğa atıp haydar dümen sayfasına bakacak.sanki hiç duymadığı,bilmediği bişey öğrenicek.küçük çocuk sanki.haber okur belki de.3. sayfa haberlerini okuyarak kahrolur.ama çok düşük bi ihtimal gibi geliyo dimi insana? sen o kadar gazete dururken posta al,neden? bana da öyle geliyo.o halde bu konuyu kapatıyorum.



25.Evli kadınların hayatındaki tek ekşın , kosla oxi action'dır.eheuehhe.tamam ya bidaha yapmicam.


26.konservatuarlarda davulcular için "talk show'da yapılan her espriden sonra zile vurma" dersi var sanırım. adamlar hep atik ya, kıskanıyorum.


28.annem küçükken beni pazarda peşinden sürüklerdi.böyle bakardı bakardı..sorardı hepsine tek tek.adam ne derse desin ''aa neden pahalıı?'' derdi illa.demese geberir.demese ölür.ondan sonra 5 kuruş ucuz olandan alırdı.hayır sanki milimetrik hesaplarla yaşıyoruz biz.hint fakiriyiz.allam ya..

29.yine annemden devam ediyorum..annem yıllardır teomanı kötü biri olarak biliyo.ne zaman görse klibini felan ''çok zampara bu aayy'' der hemen.sanki ana habere çıktı fuhuş çetesiyle beraber.şarkıları ahlaksızmış.te allaam.ama demet akalın şarkısı çıksa kalkar apaçi gibi oynar.o açıyo kıçını başını ya,iyi oluyo öyle.anlam veremiyorum bu kadına ben.

30.evde itinalı bir temizlik varsa anlayın ki birileri gelecek misafirliğe.normalde ''anne az makarna salatası yap da canım çekti'' sorusuna ''uğraşamam git kendin yap'' diyen ana yüreği,ne yapsam diye düşünür.bu mu evlat sevgisi yani.yazıklar olsun ya.

31.en gıcık olduğum şey,kıç kadar yola bebek arabalarını sokan kadınlardır.hele ki çocukları böyle 5 yaşında felan olduğu halde arabayla gezerler,çıldırırım.yok,taşıyamaz hanfendi.zaten alayı sosyetik.otobüste dram yaşanıyo onların yüzünden ''arka kapıyı açar mısınızzz inmedik dahaa'' inemezsin tabi,otobüs senin özel malın mı.oturun be evde çocuğunuzla.gezmek isterseniz de parka gidin be! çiftliğin ortasından niye geçiyosunuz.


32.Bayramda 4 arkadaş birleşip kız kesicez.." (ismini vermek istemeyen bir apaçi)

33.artık avondan bişey almicam.gerek yok çünkü.ama o an gerek oluyo ne hikmetse.''aa şunu yaz bana şunuu,hayır ben gördüm önce!''.halbuki evde var parfümün.bende koleksiyon oldu nerdeyse.ama hastalık işte,illet.yeni bi tasarım yapıyolar ondan sonra SAÇLARINIZ MI KABARIYOR? BİLMEM NEYDEN ESİNLENEREK GELİŞTİRDİĞİMİZ BİŞEY İLE ENGEL OLUN! diye kazıyolar milleti.şampuanları tırt,rujları normal sayılır,parfümleri idare eder,cilt ürünleri b*k gibi..bu kadar şeyi demiş olmama rağmen önüme atın bi katalog,kendimi kaybederim.kadınlıkla alakalı bence,geçmiyo.

34.Yabancı filmlerde bisikletle gezip evlerin camlarına gazete fırlatan çocuk bizde olsa 2 olmadı 3 olmadı en kötü 4. evde büyük dayak yerdi.

35.pazartesi sendromu diye bişey var cidden.herkes için var.uyanırsın sabah,alarm çalar,5 dk. ileriye alırsın,yine çalacağını bile bile uyursun 5 dk daha. sonra çalar. ''iğrenç pazartesi'' diye uyanırsın.hani diyolar ya pozitif olun güne ''ne güzel bi gün,sağlıklıyım şükür'' diye başlayın diye,ben onu 50 yaşımdan sonra yapcam tamam mı? bu arada-bize her gün sendrom gibi zaten.zira hergün 7 de uyanıyorum.seneye acısını çıkarmassam,gerizekalı bir idiot moronuyum.

36.şişman olduğu çok bariz olduğu halde dar kot giyip çiftliğin ortasında yürüyenler,hiç hoş değilsiniz ki.

37.şu yollarda birden karşıma çıkan ''hanımefendi biz engellilere yardım ediyoruz blablabla'' diyenlere cevabım şu ''.....'' evet bişey demiyorum,dik dik bakıyorum,gidiyo o zaten,anlıyo..

38.allah soyadını bieber diye değiştirenleri kahır eylesin [amiin]..allah kendini emo belleyip arabesk rap dinleyenleri yaksın uyurken [amiiin] allah profil resmine edward cullen resmi koyun altına emoca şeyler yazan ergenleri yok eylesin [amiin],allah hepsi grubu(!) dinleyenleri uzay boşluğuna göndersin [amiiin],allah eliyle barış işareti yapıp yanağını şişirip eline telefon alıp aynadan resim çekenleri kısır etsin [amiiin],yeter daa!..

39.Acılar paylaştıkça azalmaz, yayılır... Paylaştıkça azalan tek şey nutelladır.

                                                                                                                                                    Bilico

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder