13 Şubat 2011 Pazar

Mukaddes Yengemiz


Şimdi bu kadın dizide koca memeleriyle tanınıyor.Açıyor çünkü normal gayet.Yani açması normal değil şey ya gerizekalı olmayanlar anlamıştır.Öyle

Şimdi Fatmagülün Suçu Ne'yi çok izlemem son bikaç bölümdür Kerimle Fatmagülün yakınlaşması merak eylediğim için annemlerle şöyle bi bakmıştım ay Keriim diye bağardı ayyy.Neyse Yani Öyle.

Bu kadını eniştem görmüş.Gayet zayıf hoş bi kadınmış.Dizide koca memelinin teki tamam mı.
 Ya aslında kendine göre iyi olanı isteyen,gayet doğal gerçek bir karakter bence.Bu yazı kısa oldu altına bugün düşündüğüm şeyleri sıraliycem canıms.(İKSDE)





Bu resmi neden koydum bilmiyorum.Cansel Elçin.Adam taş.Ama neden bu yazıyo koydum bilmiyorum.Sizde bilmeyin eheheh.

Şimdi bugün aklımdan geçenler.

*Babam ve annem sürekli terlik,çorap,atlet falan neyse anladınız.
*Sonra annem sürekli bilgisayar başından kalk diyo ne kalkması yarın okul var aneyyy.(Bundan bahsedicem)
*Yarın okul var fak fak fak fak.Şimdi bide 2 saat matematik nasıl çekilir ha.Tatil kitabında matematik full boş
*Evet tatil kitabı bitmediğine göre Danışman hocam ağzıma sıçıcak.
*THE END

*bitti diyom hala okuyo la.

Trillie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder