12 Şubat 2011 Cumartesi

Platonik Aşklar Kervanı

Şimdi aranızda benim plotoniğim yoktu hepsi beni seviyodu falan diycek varsa Siktirsin yavşak.Sakinim ben.
Bakın ilk önce böyle arkadaşlarınıza bahsedersiniz.Ay ne hoş.Yok lan ne aşık olcam ahaha.Komik sadece tatlı ahahah.Saçmalama Jale ya ne aşık olcam eğlenceli çocuk falan dersiniz işte.Ama aranızda kendisini aşk profesörü sanan bi mal mutlaka vardır anlar vahim durumu.Sonra aşık olduğunu anlarsın atağa geçersin işte böyle arkadaş olmaya çalışmalar falan.Arada yardımcı olanlar çıkar hepsi yavşaktır söylerler oğlana.Sonra çocuk öğrenince götü kalkar.Sakın peşinde dolanmayın piçin sonra nasıl olsa elimde istediğim zaman elde ederim falan der yavşak.Öyle yani sen duygusala bağlarsın şiirler felan yazarsın işte bunun sikinde olmaz.Bazı mal arkadaşların vardır moral olsun diye 'ayh kanka vallasana bakıyo bu'.Senin götün kalkar sonra 'ayhh valla mı ay ciddi misin' falan dersin.Öyle gelişir gerçekten sevmişsen eğer unutmazsın 1-2 aya.Sevmediysen başkasını seversin işte.Haa tamam diyelim gerçekten seviyomuşun.İşte siz böyle arada bakışırsınız.Sen konuşamazsın onla.Bu suratına bakmaz.Feysbukta böyle sürekli altta açık durur o aca onlayn mı diye.İşte açınca profiline bakarsın bişey paylaşmış mı diye.Onun beyeniceği şeyler paylaşırsın profilini düzenlersin falan.Selam yazarsın cevap vermez piç.Bizaat başıma geldi.Çocuk bana 'Küçük Sırlarda önemli bi sahne var sus' dedi.Göt oldum sustum Hassiktir ordan malmısınız ne göt olucam başladım sinir etmeye yazdım sürekli bii sussss dedi.Amaa ben susmadım diyemiyorum çünkü bu sefer göt oldum.Neyse yani bunlar çok problem değil.Artık sikimde değil bu çocuk mesela.

Bugün en çok sinirimi bozan şeyde şuydu.
+Kuzenlerin geldii hadii diye çalınan kapıyı açtıktan sonra jet hızıyla giyinip kapıya koştum.Ama insafsızlar 5 dakika oturdular.Mağdurum gençler.Öyle yani.


-trillie-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder