28 Şubat 2011 Pazartesi

Saç dökülmesi kaderiniz değil

        Saçları yanlardan açılmaya başlamış bir arkadaşım var erkek kendisi genetikmiş bilmem neymiş son haftalarda onla çok dalga geçmiştim ki bir baktım bende bir saç dökülmesidir gidiyor.Hayır çocukla ''memur gibi olucaksın 24'ünde mehi mehi'' diye dalga geçerken ben emekli öğretmen kıvamında saçlarla dolaşmıyım lan dedim! Bir korktum böyle bir panikledim falan dedim birşeyler yapmak lazım.Bana kalırsa cansız ve yumuşak olmayan saçlarım bir de çok dökülürse ben ne yaparım nelere giderim? Bende sorunu %100 doğal çözümleriyle eskilerin koca karı ilacı şimdiki nesilinse ''ayh janım çok doğaaaağğll organik böyle elleriyle topluyolarmış sıkıp yağını çıkarıyolarmış düşünebiliyo mısaaaann?!'' diye tabir ettiği bir yöntemle çözeyim dedim.Badem yağı ve üzüm çekirdeği yağını aldım karıştırdım saçlarımın diplerine ve azcıkta uçlarına sürdüm.Umarım kel kalmam şuan tek temennim o yani.Bir de üşenmedim resmini çektim bknz.yukarda.
      Bu arada saçları kıçına kadar olup pasparlak, yumuşacık ve kırıksız olan kızlar sözüm size; oynamayın burda keserim topunuzu.

-Sandie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder