12 Şubat 2011 Cumartesi

Şimdi öncelikle mereba efenim 'Helal miğğ' diye en son sorucam.Şimdi size bizden bahsediyim conem.
Şimdi bu 'bilico' benim bi arkadaşım oluyo.Oda benle arkadaş bende onla birbirimizle arkadaşız.Öyle.




Bende trillie oluyorum yani.Memnun olmayanlarla ölümde buluşuruk bi ara.Tamam adımızı kullanmıyoruz çünkü herşeyi açık açık yazıcağımız için rikisli bişiy falan neyse gerizekalı olmayanlar anlamıştır.Öyle.


Ha bide siz sormadan söyliyim zaten sorcak kişi yok neyse.İkimizde kızız.Erkek,travesti,gay,lezbiyen falan diğiliz.Erkeklerden hoşlanıyoruz.Abazalık yapmayın yani.Öyle.


Kendimden bahsediyim canım şimdi benim yaşım biraz küçük olduğu için yaşım hakkında bilgi vermek istemiyorum yani şeyyyy öyle.Sonra okulumda falan örnek öğrenci değilim yani.Dersaneye gidiyorum -Nefrette ediyorum-.Fak matematik mesela.Bilico da sevmez matematiği.Böyle cins biriyim canım sıkılınca ki sıkılmaz yani sürekli pisideyimdir.Müzik dinlerim her dakika.Yani şeeyy zaten Bilicoda bende sıkı Green Day dinleriz.Severiz.Adı Billie Joe Armstrong olan seksi kişiye sempatmi var yani Şeyyy Oyşşşşşş.Öyle tamam aslında öylesine yazdığımı sizde biliyosunuz Zaten bilicodan güzel yazmam yani şeyy biz öylesine aldık bu blogu öyle can sıkıntısı kendinizi çok önemli sanmıyın lan yavşak mısınıız.Neyse


-çok özentiyimdir-


Oşça Cullen 




-trillie-

2 yorum:

  1. ezgi çok malsın. yazılarının hiçbirini okumadım. eminim iyi şeyler yazmışsındır. neyse seni seviyorum. öptüm, mucuk.

    kim olduğumu merak mı ediyosun? söyliyim o zaman...

    -anan zaaAEa xd

    YanıtlaSil
  2. Sen Nihalsin kanka :D -trillie-

    YanıtlaSil