13 Şubat 2011 Pazar

Otobüs aşkı nedir? Ne değildir?

Efendim otobüs aşkları güzeldir fakat 2 kesişme,gülümseme,fingirdeşme sonucu inilecek durağa gelindiğinde son bulur.
1.) Bakışma; kalabalığın arasında ''o'' farkedilir.O kadar kalabalığın,yaşlının,çoluk çocuğun,tikinin,apaçinin arasında grubun yıldızıdır.Gizemlidir,tatlıdır,yiğittir,merttir.O da seni farkeder.Bir süre gizliden; koltuk altından,kafa arasından,penceredeki yansımadan vs. kesişilir.
2.) Gülümseme; bu evrede ''o kadar baktım bi güleyim civanıma'' der hafiften gülüverirsin.O da gülerse tamam.
3.) Fingirdeşme; çok çok nadir olmakla birlikte olabilecek bir durumdur.Buna bir açıklama,tanım vs. yapamayacağım zira yaşamadım.Yaşadığım buna en yakın şey çocuğun ben otobüsten inerken torbalarımı indirmeme yardım etmesi ve melül melül giden otobüsün içinden bana bakmasıydı.Ah marul kafam,Spartacüs adelelim...

-Sandie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder